Monday, December 6, 2010

worried much .

hey,sgt lama tak update blog..not in a blogging mood
Haih,sejak cuti semua bende malas nk buat =,=
Sekarang ni,bende yg paling ditunggu-tunggu ialah
result final.heh heh heh so ok tak haritu jwp?
Ape2 pun,tawakkal jelah kan? :)

Tapi somehow,aku tak risau sgt pasal bende tu
no no bukan nak kate aku pandai ke ape tapi
aku lebih risau kalau tak dpt satu bilik dgn roomate
yg sedia ada..its been bugging me ever since sem1 ends
Serius aku x dpt byg lah kalau dpt roomate lain

Can i just have my usual roomates?
Maybe ade yg memang nk tukar..kalau dpt yg teruk tu
mmg teruk..ade satu kes tu,die siap panggil mak die
suroh marah semue roomate die..konon kasi warning ah
c'mon lah,.kau sekolah lagi ke ape?(cheeewah!)
Tapi serius sgt rude..

Oh berckp pasal rude,teringat ade sorang minah ni
die sidai kain,bile nak angkat tgk kain die kene tolak ke tepi
mengamok habis ! menjerit satu lorong dgr, mcm isteri
kematian suami , maki sini maki sane..bak burung lame
tak dicium..haihhh..mengarut dah..aku bosan sbnrnye

Sbg penutup kate,marilah anda2 semue mencuci
mata dgn melihat gamba boipren aku yg aku jumpe
kat pavi haritu,.selepas bertolak2 dgn amoi2 lain yg
cube merampas boipren aku tu,aku kasi gambar kabur la
Sbb aku takot korang pon nk rampas die..(erk!)

No comments:

Post a Comment